maanantai 17. syyskuuta 2012

Sekalaista sieltä täältä. :)

Kylläpäs on taas hujahtanut aikaa viime kirjoituksesta.
Tuntuu, että viikot vaan vilistää silmien ohi, eikä itse meinaa pysyä perässä.

Eero täytti 8 vuotta. :) Juhlat ovat onnistuneesti takana. Kaverisynttärit vietettiin Hauskiksessa (onneksi!!! Vettä tuli kaatamalla, joten 15 poikaa meillä kotona olisi ollut sama kuin katastrofi), sokerit jatkuvasti 4-7 välillä, vaikka inskaa ei juurikaan laitettu, sen verran lujaa painettiin... Ja mummit+kummit juhliin minä onnistuin tekemään loistavan, gluteenittoman täytekakun (kaksi vieraista oli keliaakikkoja).

Opiskelu on alkanut. Mielettömän haastavaa, mutta kivaa. Olin ihan poikki viime tiistain jälkeen (joka oli ensimmäinen "kunnon" opiskelupäivä). Lähdin aamulla klo 7, palasin kotiin puoli kymmenen maita. Kymmeneltä olin nukkumassa. Sovittiin Kallen kanssa, että en mittaile ti-ke välisenä yönä, että saisin kunnolla levättyä. Tarpeeseen tulee. Keskiviikkona menen kuitenkin kahdeksaan töihin (ja herään siis kuudelta, että ehdin). Loppuviikko menikin aika lailla "horroksessa"... toivottavasti totun nopeasti tähän rytmiin, ettei kaikki päivät töissä ole tuollaisia aina tiistain jälkeen...

Eerolla alkaa huomenna uusi harrastus. Kokkikerho. :) Junior master chef on meillä suosikkiohjelma, ja siitä innostuneena huomenna siis kokkailemaan. Naapurin poika lähtee mukaan, joten kiva mennä senkin puolesta. Mua vähän jännittää, miten sokerit käyttäytyy. Viime keväänä ainakin kokkikerhossa oltiin keskitytty herkkuihin... No, ehkäpä tämänkin taas opimme. Kallelle jää koko kokkikerhon "seurantavastuu", koska tiistaisin mä olen Turussa.

Turusta tuli mieleen, että meillä oli taas neljän siskon illalliset, tällä kertaa Riikka-siskon luona Turussa. Mahtavan upeaa ruokaa (ja kattaukset), hyvää seuraa ja iloista mieltä. On mulla vaan ihanat siskot. <3

Veronpalautuksia odotellessa... :) Koskahan ne oikein tulee? Siis ne päätökset. Kulutettukin ollaan jo osa, mutta lennot vielä ostamatta...

Ihanaa syksyn jatkoa sinulle. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti